تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
سرخط خبرها

قول فرماندار رامسر به هورسانی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۸۹۶۴
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
قول فرماندار رامسر به هورسانی‌ها
ابراهیم شیرود عشوریان قول داد تا بزودی عملیات اجرایی نصب سیستم سرمایشی، ایجاد پارکت و تعویض کفپوش سالن شهید صدر سادات شهر آغاز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ابراهیم شیرود عشوریان سرپرست فرمانداری رامسر با حضور در سالن شهید صدر سادات شهر با اعضای تیم والیبال هورسان دیدار کرد.
فرماندار رامسر با همراهی سرهنگ خمیسه فرمانده سپاه، مولانا رئیس شورای شهر و سروان محمدی رئیس کلانتری ۱۱ کتالم و سادات شهر و رمجی رئیس اداره ورزش و جوانان از تمرینات آماده سازی و پیش فصل تیم هورسان رامسر بازدید کردند..
در این دیدار عشوریان ضمن ابزار اینکه هورسان به یک برند و افتخار برای شهرستان تبدیل شده است، قول مساعد داد تا بزودی عملیات اجرایی نصب سیستم سرمایشی، ایجاد پارکت و تعویض کفپوش سالن شهید صدر سادات شهر آغاز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->